Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky jsou účinné ode dne 1.května 2018
Formuláře ke stažení:
- vrácení zboží - Formulář pro odstoupení do 14 dnů
- reklamce zboží - Reklamační list
1. Základní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) platí pro nákup zboží anebo využití služeb v internetovém obchodě pivnimajak.cz, kdy prodávající odevzdá zboží nebo služby (dále jen „Zboží“) kupujícímu.
- Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (také provozovatel, dále jen „Prodávající“) a kupujícího (také zákazník, dále jen „Kupující“), které vznikají v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“).
2. Uzavření Smlouvy (objednávka)
- Prodávající nabízí na stránkách internetového obchodu pivnimajak.cz své Zboží.
- Kupující i Prodávající souhlasně prohlašují, že je Zboží na stránkách internetového obchodu pivnimajak.cz srozumitelně určeno, a to zejména co do množství, jakosti, provedení a druhu.
Kupující může nabízené Zboží koupit a nechat si jej za poplatek doručit. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o nákladech spojených s balením a dodáním Zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním Zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky dle ceníku: https://www.pivnimajak.cz/doprava. - Kupující potvrzuje, že je starší osmnácti (18) let:
3.1 Osobní odběr na prodejně Pivní Maják, K Lochkovu 3/10, 154 00, Praha 5 - Slivenec (areál autocentrum Ford Slivenec):
Při vyzvednutí objednávky bude po Kupujícím požadováno předložení originálu dokladu totožnosti – OP, ŘP nebo cestovní pas pro ověření plnoletosti Kupujícího v případě, že objednávka obsahuje alkoholické nápoje.
3.2 Doprava MESSENGER - objednávka přepravní službou:
Při doručení zásilky bude po příjemci požadováno předložení originálu dokladu totožnosti – OP, ŘP nebo cestovní pas pro ověření plnoletosti příjemce v případě, že zásilka obsahuje alkoholické nápoje.
3.3 Doprava Pivní Maják - objednávka přepravou:
Při doručení zásilky bude po příjemci požadováno předložení originálu dokladu totožnosti – OP, ŘP nebo cestovní pas pro ověření plnoletosti příjemce v případě, že zásilka obsahuje alkoholické nápoje.
Prodávající tímto prohlašuje a dává na vědomí, že návštěva e-shopu, objednání a prodej alkoholických nápojů (dále jen „zboží“) fyzickým osobám mladším 18 let je zakázán.
Každý, kdo navštíví e-shop, je zákazníkem těchto internetových stránek a je povinen se při jejich používání řídit platnými právními předpisy, jednat v souladu s dobrými mravy a těmito Podmínkami, nepoškozovat dobré jméno a práva prodávajícího. K návštěvě e-shopu a otevření jeho prezentace je oprávněna pouze fyzická osoba, jež dovršila 18 let věku. Dovršení věku 18 let zákazník vždy potvrdí před otevřením prezentace e-shopu kliknutím na políčko „ANO, jsem starší 18 let“, které se vždy zobrazí před otevřením prezentace e-shopu s upozorněním na požadavek dovršení věku 18 let a s odkazem na tyto Podmínky.
- Objednávka vytvořená zvolením specifikovaného Zboží s určitou cenou a vybraným množstvím prostřednictvím internetového obchodu pivnimajak.cz, které chce Kupující koupit, je návrhem Smlouvy.
4.1 Zboží zvolí Kupující stisknutím tlačítka „Koupit nebo Půjčit“. Objednané zboží se vloží do elektronického nákupního košíku na webového rozhraní obchodu. Zde může kupující měnit množství objednaného zboží, odstranit položku, vymazat nákupní košík nebo pokračovat v nákupu. - Poté stisknutím tlačítka „K pokladně“ je třeba objednat jako:
5.1 „Host“ („Nákup bez registrace“) nebo se „Registrovat“, dále vyplnit „Fakturační údaje“, „Dodací údaje“, „Způsob dodání“ a „Platební údaje“.
5.2 Registrovaný zákazník „Přihlášení“ přihlásit pod Emailovou adresou a Heslem. - Před odesláním objednávky může Kupující kontrolovat a měnit požadované údaje, které napsal do objednávky.
- Kupující musí vyplnit všechny formulářem předepsané údaje a náležitosti, aby mohla být elektronická objednávka dokončena.
- Smlouva s Prodávajícím se uzavírá okamžikem odeslání objednávky Kupujícím stisknutím tlačítka „Objednat s povinností platby“, které se objeví v kroku „Souhrn objednávky“.
- Veškeré objednávky odeslané prostřednictvím internetového obchodu pivnimajak.cz jsou závazné.
- Odesláním objednávky Kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami a že s nimi souhlasí.
- Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu pivnimajak.cz, Kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o Kupujícím a o jeho nákupech.
- Prodávající po uzavření Smlouvy neprodleně odešle Kupujícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v objednávce potvrzení, že obdržel jeho objednávku.
- Prodávající má právo písemně nebo telefonicky požádat Kupujícího o dodatečné potvrzení jeho objednávky. Pokud Kupující nepotvrdí bez zbytečného odkladu objednávku, tak se pokládá objednávka za neplatnou.
- Po obdržení objednávky Kupujícího, pracovník Prodávajícího neprodleně zjistí, zda je objednané Zboží dostupné a v nejkratší možné době bude Kupujícího kontaktovat asistent/ka Prodávajícího na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce a sdělí Kupujícímu termín dovozu. Objednávky přijaté o víkendech a svátcích jsou potvrzovány vždy následující pracovní den.
- Místem dodání zboží je adresa uvedená Kupujícím v objednávkovém formuláři.
- V případě, že Zboží není skladem, bude asistent/ka Prodávajícího informovat Kupujícího o přibližném termínu dodání, případně nabídne Kupujícímu adekvátní náhradu.
- Jestliže je Zboží skladem, dopraví ho Prodávající Kupujícímu na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři (většinou do 48 hodin). Objednané zboží je doručováno přepravní službou v rozmezí od 8:00 - 19:00 hod.
- Prodávající předá objednané Zboží Kupujícímu do jeho vlastních rukou, do rukou jeho zákonného zástupce, do rukou osoby, která předá Zboží Kupujícímu nebo na dohodnuté místo oběma stranami.
- Kupující je povinen převzít objednané Zboží.
- S převzetím Zboží Prodávající předá Kupujícímu daňový doklad, který bude obsahovat specifikaci objednaného Zboží a jeho cenu.
3. Cena za Zboží a záloha za obal
Ceny za nabízené Zboží jsou uvedeny v korunách českých a zahrnují daň z přidané hodnoty (dále jen „DPH“). Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu.
- Cena Zboží ve vratných zálohovaných obalech nezahrnuje zálohu za tento obal. Cenu obalu naleznete u každé položky "Kauce na obaly". Ceny za zálohované obaly nezahrnují DPH. Zálohované obaly je možné vracet řidiči rozvozu „Pivní Maják“ nebo na adresu prodejce: Pivní Maják, K Lochkovu 3/10, 154 00, Praha 5 - Slivenec].
- Záloha za Nájem zapůjčeného předmětu (dále jen „Vratná kauce“) je:
- Vratná kauce ve výši podle odst. 3.2. tohoto článku je Klient povinen uhradit při převzetí předmětu na provozovně prodávajícího, a to v hotovosti do rukou pracovníka prodávajícího nebo bankovním převodem formou zálohové faktury. Vratná kauce bude Klientovi vrácena po vrácení pronajatého předmětu ve stavu, v jakém je převzal s přihlédnutím na běžné opotřebení bez poškození, a to v hotovosti do rukou Klienta nebo bankovní převodem na číslo účtu Klienta.
- Klient je povinen uhradit cenu pronájmu (půjčovného) při převzetí zapůjčeného předmětu dle ceníku uvedeného na stránkách prodávajícího nebo na prodejně provozovatele. V případě vrácení zboží před uplynutím dohodnuté doby pronájmu se zaplacené půjčovné nevrací.
- Cena za Zboží kupované na kilogramy je orientační, protože Zboží musí být následně zváženo. Konkrétní cena za Zboží kupované na kilogramy bude sdělena Kupujícímu na místě předání Zboží.
- V případě dodání Zboží Prodávajícím bude k ceně Zboží připočten poplatek za dopravu. Poplatek za dopravu je zveřejněn na internetových stránkách Prodávajícího zde.
4. Platební podmínky
- Cena za Zboží uvedená ve Smlouvě nebo jiné dodatečné náklady jsou placeny Kupujícím jedním z následujících způsobů:
- Platba dobírkou – cena za Zboží je placena hotově řidiči přepravní služby při převzetí zboží od této přepravní služby. Přepravní služba vydá Zboží po zaplacení požadované ceny za Zboží.
- Platba předem bankovním převodem – Prodávající zašle Kupujícímu na e-mailovou adresu, fax, popřípadě dopisem poštou údaje pro platbu Zboží (celková částka, číslo bankovního účtu, variabilní symbol) a po převodu částky na účet Prodávajícího bude Zboží odesláno.
- Platba hotově – při převzetí Zboží na adrese Prodávajícího. Prodávající vydá zboží po zaplacení požadované ceny za Zboží.
- Poplatek za změnu fakturačních údajů, u již vystavených daňových dokladů, je 100,- Kč bez DPH.
5. Práva a povinnosti Prodávajícího
- Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané Zboží a dodat na adresu Kupujícího v termínu, který Kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Při převzetí Zboží od našeho přepravce, obdrží Kupující ke Zboží daňový doklad.
- Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné (viz. Ochrana osobních údajů).
- Prodávající má povinnost vymazat registrovaného Kupujícího z databáze v případě, že o to Kupující písemně požádá.
- Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud Kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat Zboží a zaplatit kupní cenu.
- Podle zákona o evidenci tržeb je Prodávající povinen vystavit Kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
- Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že Zboží je při převzetí Kupujícím bez vad, tedy že má zákonem stanovenou jakost v době převzetí. Touto jakostí se rozumí, že Zboží:
- má vlastnosti předně ve Smlouvě ujednané, Prodávajícím nebo výrobcem popisované nebo na základě jimi prováděné reklamy a s ohledem na povahu Zboží očekávané, popřípadě vlastnosti pro Zboží takového druhu obvyklé,
- hodí se k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se Zboží tohoto druhu obvykle používá,
- odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
- je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- vyhovuje požadavkům právních předpisů.
6. Práva a povinnosti Kupujícího
- Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané Zboží odesláno.
- Kupující je povinen odebrat objednané Zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je Kupující srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
- Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 14 dnů od převzetí Zboží zakoupené po internetu.
- Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o Kupujícím z databáze vymazat.
7. Postup při přebírání Zboží, převzetí Zboží, reklamace Zboží, odstoupení od Smlouvy
- Při převzetí Zboží od přepravní služby si vždy Kupující zkontrolujte neporušenost přepravního obalu a specifikaci dodaného Zboží, zda odpovídá jeho objednávce.
-
Jak postupovat v případě poškozené zásilky - POSTUP při dodání způsoby Zásilkovna, DPD, PPL a Messenger:
Zboží, které jste si objednal, bylo před zabalením a vlastní expedicí zkontrolováno a dopravci následně předáno v nepoškozeném stavu.Pokud zboží po rozbalení vykazuje známky poškození, je třeba nám nahlásit reklamaci poškození a to podle použitého způsobu dodání:
Zásilkovna – NEPRODLENĚ PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKY NA POBOČCE ZÁSILKOVNY nebo pokud je doručováno dopravce NEJPOZDĚJI DRUHÝ PRACOVNÍ DEN PO DORUČENÍ
DPD – NEJPOZDĚJI DRUHÝ PRACOVNÍ DEN PO DORUČENÍ
PPL – NEJPOZDĚJI DRUHÝ PRACOVNÍ DEN PO DORUČENÍ
MESSENGER – NEJPOZDĚJI DRUHÝ PRACOVNÍ DEN PO DORUČENÍ
Reklamaci nám nahlaste na email: objednavky@pivnimajak.cz a pro urychlení řešení reklamace přiložte fotografie:
- - poškození zboží (popř. výrobního štítku)
- - vnějšího přepravního obalu (včetně přepravního štítku, manipulačních značek a případného viditelného poškození)
- - uložení zboží v zásilce a to včetně vnitřní výplně (důležité)
-
- V případě, že má Kupující pochybnosti o kvalitě přebíraného Zboží, může Zboží odmítnout převzít. Pokud bude Zboží vadné, Kupující vrátí Zboží přepravci.
- Kupující má právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti (14) dnů od převzetí Zboží při nákupu Zboží přes internet (tj. v případech uzavření Smlouvy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku). Je-li předmětem Smlouvy poskytnutí služby, počítá se čtrnácti (14) denní lhůta od jejího uzavření. Kupující musí sdělit odstoupení od Smlouvy Prodávajícímu při přebírání Zboží a kde to není možné, tak následně po telefonu [+420 602 226 154] nebo zasláním na poštovní adresu [Pivní Maják, K Lochkovu 3/10, 154 00, Praha 5 - Slivenec]. Kupující může také využít při odstoupení od Smlouvy formulář, který poskytuje Prodávající, a který Kupující pošle e-mailem na adresu [obchod@pivnimajak.cz] nebo poštou na adresu [Pivní Maják, K Lochkovu 3/10, 154 00, Praha 5 - Slivenec] Prodávajícímu. Formulář pro případ odstoupení od Smlouvy ze strany Kupujícího do čtrnácti (14) dnů u Zboží zakoupeného přes internet je možné si stáhnout zde.
- Možnost odstoupení od Smlouvy do čtrnácti (14) dnů bez důvodu se nevztahuje na Smlouvu na dodávku potravin, nápojů nebo jiného zboží běžné spotřeby, dodávaného stálými doručovateli do domácnosti nebo sídla Kupujícího.
- Možnost odstoupení od Smlouvy do čtrnácti (14) dnů bez důvodu se dále nevztahuje na:
- poskytování služeb od okamžiku jejich splnění a dal-li Kupující výslovný souhlas ke splnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a Prodávající před uzavřením smlouvy sdělil Kupujícímu, že v případě úplného poskytnutí služby pozbude právo na odstoupení od Smlouvy,
- dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli Prodávajícího,
- Zboží, které bylo upraveno podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu,
- Zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným Zbožím,
- opravu nebo údržbu provedenou v místě určeném Kupujícím na jeho žádost a dodání náhradních dílů nutných k provedení opravy či údržby,
- Zboží v uzavřeném obalu, které Kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
- na dodávku novin, periodik a časopisů.
- Kupující je povinen u čerstvých potravin určených ke spotřebě do 24 hodin reklamaci učinit do 24 hodin od jejich převzetí.
- Kupující nemá povinnost Zboží při převzetí kontrolovat a vady, které má Zboží v okamžiku převzetí (např. Zboží nemá dohodnuté nebo obvyklé vlastnosti, jakost, množství, nebo nevyhovuje právním předpisům na bezpečnost), může namítat až 24 měsíců od převzetí Zboží (tj. záruční doba), kdy se v prvních šesti měsících vadnost předpokládá. Ze zákona platí v prvních šesti měsících, že Zboží namítaným nedostatkem trpělo již v okamžiku převzetí, jinak by Prodávající musel prokázat opak. K prokázání opaku ale nestačí pouhé obecné tvrzení např. o nedodržení zásad zacházení s věcí. Je-li na prodávaném Zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke Zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze Zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost.
- Kupující má právo z vady, která se vyskytne u Zboží v době 24 měsíců od převzetí, s výjimkou:
- prodávaného Zboží, u kterého je na jeho obalu, návodu připojenému k němu nebo v reklamě v souladu s právními předpisy uvedena doba (tj. minimální trvanlivost), po kterou lze Zboží použít,
- Zboží vadného z důvodu váhy neodpovídající váze Zboží objednaného Kupujícím v objednávce, nepřekročí-li hmotnostní odchylka 20 % celkové váhy daného objednaného Zboží,
- opotřebeného Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,
- Zboží prodávané za nižší cenu pro vadu, kvůli níž byla nižší cena ujednána,
- vyplývá-li to z povahy Zboží.
- Záruční doba běží od předání Zboží Kupujícímu nebo odesláním do místa určení Kupujícím.
- Pokud se na Zboží koupeném po internetu po jeho převzetí projevila vada, nemusí Kupující věc reklamovat, ale může ve 14 dnech odstoupit od Smlouvy. Totéž může učinit, pokud věc již přišla poškozená.
- Pokud Kupující koupil Zboží po internetu a následně se ukázalo, že Zboží nebo jeho obsah neodpovídá množství či počtu popisovanému Prodávajícím a není možná náprava cestou dodání zboží ve správném počtu či množství, pak můžete Kupující odstoupit od Smlouvy z důvodu nesplnění jakosti Zboží při převzetí.
- Pokud Kupující koupil Zboží po internetu a následně se ukázalo, že Zboží má od počátku vadu, která se nedá odstranit opravou ani výměnou za novou věc, pak můžete Kupující odstoupit od Smlouvy z důvodu nesplnění jakosti zboží při převzetí.
- Kupující má právo na dodání nového Zboží, příp. jen jeho součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pokud není možné věc či její část vyměnit, může Kupující odstoupit od Smlouvy. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na nové Zboží by byl nepřiměřený, pak má Kupující právo na opravu Zboží. Právo na slevu náleží Kupujícímu vždy, pokud neuplatnil jiné právo.
- Nezakazuje se vrácení rozbaleného Zboží nebo vyzkoušení Zboží za účelem ověření jeho vlastností. Pokud by ale Kupující Zboží sám poškodil, např. Zboží by spadlo a rozbilo se, nebo by Kupující se Zbožím nakládal jinak, než je nezbytně nutné k ověření si jeho vlastností (např. jej úmyslně poškodil), může Prodávající požadovat náhradu. Kupující totiž odpovídá za snížení hodnoty Zboží. Částka, o kterou by pak Prodávající ponížil vracenou kupní cenu, by nesměla být nepřiměřená.
- Pokud Smlouva byla uzavřena po internetu, na právu na odstoupení nic nemění způsob převzetí zboží, tedy např. že si Kupující vyzvedne Zboží osobně. Dále pokud nákupu Zboží v prodejně bezprostředně předcházelo osobní oslovení Kupujícího mimo její prostory, je jeho právem od této Smlouvy do 14 dnů od převzetí Zboží odstoupit, a to bez udání důvodu. Takto uzavřená Smlouva se totiž považuje za uzavřenou mimo obchodní prostory.
- Rozhodnout o reklamaci musí Prodávající ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Jen pokud si reklamace vyžádá odborné posouzení nebo odstraňování vady, může Prodávající vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dnů. Ode dne uplatnění reklamace Kupujícím má Prodávající až 30 kalendářních dní na vyřízení, nicméně se vždy snaží reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu. Formulář pro reklamaci zakoupeného výrobku je možné si stáhnout zde.
- Kupující je povinen vrátit koupené Zboží po internetu v případě, že využije své právo na odstoupení od Smlouvy, do 14 dnů od převzetí Zboží. Kupující může koupené Zboží zaslat nebo předat Prodávajícímu.
- Prodávající má lhůtu 14 dnů od vrácení Zboží, aby vrátil Kupujícímu peníze, včetně nákladů na dodání Zboží. Prodávající nevrátí peníze dříve, než mu bude Zboží předáno (vráceno). Prodejce může pozdržet vrácení peněz do doby, než mu Kupující prokáže, že Zboží Prodejci již odeslal.
- Kupující odpovídá Prodávajícímu za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
- Prodávající musí vrátit peníze stejným způsobem, kterým peníze přijal. Prodávající vrátí Kupujícímu přijaté peníze jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím Kupující souhlasil a pokud tím Kupujícímu nevzniknou další náklady. Za způsob dodání se nepovažuje osobní odběr.
- Je-li společně se Zbožím poskytnut Kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi Kupujícím a Prodávajícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy ze strany Kupujícího, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a Kupující je povinen spolu se Zbožím vrátit i poskytnutý dárek.
8. Ochrana osobních údajů
- Prodávající se zavazuje, že osobní údaje Kupujícího neposkytne v jakékoli podobě třetí straně. Data Kupujícího budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi Prodávajícím a Kupujícím. Vážíme si důvěry Kupujícího, a proto Prodávající chrání osobní data Kupujícího před zneužitím.
- Osobní údaje Kupujícího jsou využity výhradně za účelem realizace objednaných služeb (např. dodání výrobků) a slouží také pro provedení nezbytných účetních operací, vyhotovení daňového dokladu nebo identifikaci platby Kupujícího.
- Informace o zpracování osobních údajů je obsaženo v Zásadách ochrany osobních údajů zákazníků.
9. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů - ADR
- Prodávající, v souladu s ust. § 14 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, informuje spotřebitele o možnosti řešit spory, vyplývající ze smluv uzavřených s prodávajícím, prostřednictvím subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00, Praha 1.
10. Závěrečná ustanovení
- Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy.
- Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.
- Tato Smlouva a vztahy z ní vyplývající se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
- Pokud se jakékoli ustanovení této Smlouvy stane neplatným či nevymahatelným, nebude to mít vliv na platnost a vymahatelnost ostatních ustanovení této Smlouvy. Smluvní strany se zavazují nahradit neplatné nebo nevymahatelné ustanovení novým ustanovením, jehož znění bude odpovídat úmyslu vyjádřenému původním ustanovením a touto Smlouvou jako celkem.
- Odesláním elektronické objednávky Zákazník přijímá veškerá ustanovení Podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží uvedenou v katalogu internetového obchodu pivnimajak.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
- Aktuální znění Podmínek bude vždy dostupně na stránkách pivnimajak.cz, v sekci „Obchodní podmínky“ s označením, od jakého data jsou Podmínky účinné.
- Prodávající může měnit nebo doplňovat znění Podmínek. Tím ale nejsou dotčena práva a povinnosti již vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
Změna cen zapřičiněna cenovým vývojem vyhrazena, změna parametrů výrobků technickým vývojem vyhrazena, případné chyby v textech či vyobrazeních vyhrazeny. Použité obrázky a texty jsou platné v době zařazení produktu na eshop. Výrobci a provozovatel eshopu si vyhrazují právo na změnu designu, příslušenství a parametrů produktu bez předchozího upozornění.